Facebook IconYouTube IconTwitter IconInstagramInstagramInstagramInstagramInstagramInstagramInstagram

Fashion jumpsuit: yes or not?



Buon pomeriggio. Come preannunciato nel post di ieri, anche quello di oggi vedrà un look che ha come protagonista una tuta. Questa volta però si tratta di una “tuta in denim”.

Probabilmente neanche chi mi segue fin dall’inizio si ricorderà di questo capo, per questo vi lascio il LINK della prima volta in cui lo indossai, tra l’altro fu uno dei primi look dall’apertura del mio blog.

Qui a differenza di quel look, l’ho indossata con una shopping bag e un paio di sandali intrecciati Giallo Positano. Un look semplice, e soprattutto comodo per un pomeriggio tranquillo e una splendida serata trascorsa a cena a casa di amici tra una risata e l’altra. Capelli raccolti in un fresco chignon e via per una nuova giornata. Buona domenica a tutti.
 
(I’m sorry for my bad english)
Good afternoon. As announced in yesterday’s post, even that of today will see a look that features a jumpsuit. This time, however, it is a “suit in denim”. Probably even those who follow me from the beginning will remember this Chapter, I leave you the LINK of the first time I wore it, among other things, was one of the first look from the opening of my blog. Here, unlike in that look, I wore it with a shopping bag and a pair of woven sandals Yellow Positano. A simple look, and especially comfortable for a quiet afternoon and spent a wonderful evening dinner at a friends house between a laugh and another. Hair in a bun and fresh way for a new day. Good Sunday.

 

 

 

TUTA/JUMPSUIT: GOLD CASE
SANDALI/SANDALS: GIALLO POSITANO
BORSA/BAG: GUCCI ( buy here )
CINTA/BELT: GOLD CASE
OROLOGIO/WATCH: CASIO
FOTO/PHOTOS: FEDERICA ZIZZI
56 Comments

Write a Comment

L'indirizzo email non verrà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *


*


WP-SpamFree by Pole Position Marketing

Comment with facebook